Інформація про освітній заклад

Прозорість та інформаційнійна відкритість

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Діти з особливими потребами можуть здобувати в нашій школі освіту за індивідуальною (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) формою навчання. Для них також організовується інклюзивне навчання за денною формою здобуття освіти.

В закладі є ресурсна кімната.

Адміністрація, педколектив школи працюють над створенням інклюзивного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами: постійно вдосконалюється навчально-матеріальна база кабінетів, їх естетичне оформлення.

Діти з ООП мають можливість отримання кваліфікованої допомоги спеціалістів: соціального педагога, психолога.

Учителі сприяють участі дітей з ООП та учнів, для яких організоване індивідуальне та інклюзивне навчання у позакласній, позашкільній роботі, повноцінному спілкуванні з дітьми-однолітками.


Мова викладання

Відповідно до законів України «Про освіту» (ст. 7), «Про повну загальну середню освіту» (ст.5), «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (ст. 21) мовою освітнього процесу в закладі освіти є державна мова.

Перелік навчальних предметів (інтегрованих курсів), що вивчаються державною мовою і мовою національної меншини, визначається освітньою програмою закладу освіти згідно з вимогами державних стандартів та з урахуванням особливостей мовного середовища.

Кожен, хто здобуває в закладі освіти повну загальну середню освіту, вивчає державну мову відповідно до державних стандартів.

Особи, які належать до національних меншин України, здобувають базову та профільну середню освіту державною мовою в обсязі не менше 80 відсотків річного обсягу навчального часу.

Структура та органи управління

Управлінські органи в навчальному закладі

З метою оптимізацїї управління життєдіяльністю школи створено органи управління, діяльність яких дає змогу враховувати потреби учасників навчально-виховного процесу. Наявність розгалуженої структури управлінських органів у школі вимагає організації їх взаємодії, координації роботи всіх підрозділів. До структури управлінських органів у школі належать:

- органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі);

- адміністрація школи (директор, завідувач філією);

- органи громадського самоврядування (учнів (учком), учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).

Органи колегіального управління школою

Органами колегіального управління школою є конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі. Їх діяльність координується залежно від потреб колективу і завдань школи. Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування школи. Делегатів конференції з правом голосу обирають збори учнів II та III ступенів, збори вчителів та інших працівників, збори батьків і представників громадськості в однаковій кількості від кожної категорії. Конференція затверджує статут, вносить корективи, розробляє напрями розвитку школи, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, здійснює пошуки додаткового фінансування, зміцнення матеріально-технічної бази. За необхідності створює тимчасові, постійні комісії з різних напрямів діяльності школи, визначає їх повноваження. Скликається радою школи один раз на рік.

Статут школи-сукупність нормі правил життя колективу з урахуванням його особливостей і перспектив розвитку.

Раду школи обирають на конференції або на загальних зборах школи.

Рада школи-орган колегіального управління шкільними справами, вирішення найважливіших питань щодо удосконалення навчально-виховного процесу.

До складу ради обирають представників педколективу, учнів II та III ступенів, батьків (або осіб, які їх замінюють) і громадськості. Очолює її директор школи. На чергових виборах склад ради оновлюють не менш ніж на третину. Рада школи займається управлінськими проблемами. Вона реалізує рішення конференцій шкільного колективу; представляє інтереси школи в державних і громадських органах, забезпечує соціальний захист неповнолітніх; визначає зміст, методи, форми організації навчання й виховання; встановлює режим роботи школи; здійснює контроль за роботою, проводить атестацію педагогічних працівників, вносить пропозиції щодо кваліфікаційної комісії про присвоєння вчителям кваліфікаційних категорій; контролює витрату бюджетних асигнувань на школу, формує власний матеріальний фонд школи; заслуховує звіти про роботу директора, його заступників, учителів, виносить пропозиції щодо продовження або припинення їх повноважень; захищає працівників школи й адміністрацію від необґрунтованого втручання в їх професійну та посадову діяльність. Протягом року основну роботу в раді виконують педагогічний, батьківський та учнівський сектори, які збираються раз на чверть, заслуховують відповідальних за певні ділянки роботи, намічають шляхи виконання прийнятих рішень. Президія ради, до якої входять адміністрація та керівники секторів, здійснює оперативне керівництво школою.

Педагогічну раду створюють для розгляду складних питань організації навчального процесу, підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів. До її складу входять учителі, вихователі груп подовженого дня, адміністрація школи. Очолює її директор школи. Роботу педагогічної ради планують у довільній формі відповідно до потреб школи. Члени ради мають право виносити на її розгляд усі питання навчально-виховного процесу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але вона повинна збиратися не менше чотирьох разів на рік. При педагогічній раді створюють підзвітні їй методичні секції. Нараду при директорі використовують для вирішення термінових питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу (аналізу успішності учнів, дисципліни в школі, для організації позакласної діяльності). Інколи нарада розглядає роботу окремих учителів, виконання стандартів освіти тощо. Участь у них є обов'язковою для викладачів, адміністрації. Періодичність проведення визначає директор школи . Періодичність проведення визначається планом роботи школи.

Освітня програма закладу

Навчальний план школи І ступеню (1 - 2 клас)

(українська мова навчання)

(За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом О.Я.Савченко)

освітні галузі

навчальні предмети

кількість годин на тиждень

1 клас

2 клас

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова

7

7

Іноземна мова

(англійська)

2

3

Математична галузь

Математика

4

4

Громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна, природнича освітні галузі

Я досліджую світ

3

3

Мистецька галузь

Музичне мистецтво

1

1

Образотворче мистецтво

1

1

Інформаційна галузь

Інформатика

-

1

Технологічна галузь

Дизайн і технології

1

1

Фізкультурна галузь

Фізична культура

3

3

Всього інваріантної частини

19 + 3

21 + 3

Індивідуальні години

1

1

Всього варіативної частини

1

1

Загальнорічна кількість навчальних годин

805

(23 год./тижд.)

875

(25 год./тижд.)

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

20 / 700

22 / 770

Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

805

(23 год./тижд.)

875

(25 год./тижд.)

Додаток 2

Навчальний план школи І ступеню (3 - 4 клас)

(українська мова навчання)

(За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом О.Я.Савченко)

освітні галузі

навчальні предмети

кількість годин на тиждень

3 клас

4 клас

Інваріантна частина

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова

7

7

Іноземна мова

(англійська)

3

3

Математична галузь

Математика

5

5

Громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна, природнича освітні галузі

Я досліджую світ

3

3

Мистецька галузь

Музичне мистецтво

1

1

Образотворче мистецтво

1

1

Інформаційна галузь

інформатика

1

1

Технологічна галузь

Дизайн і технології

1

1

Фізкультурна галузь

фізична культура

3

3

Всього інваріантної частини

22 + 3

22 + 3

Варіативна частина

Індивідуальні години

1

1

Всього варіативної частини

1

1

Загальнорічна кількість навчальних годин

910

(26 год./тижд.)

910

(26 год./тижд.)

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

23 / 805

23 / 805

Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

910

(26 год./тижд.)

910

(26 год./тижд.)

Додаток 3

Навчальний план школи ІІ ступеня 5-9 класів
з навчанням українською мовою

Складений на основі Типової освітньої програми наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405, таблиція 1.

Предмети

Класи

5

6

7

8

9

Мови і літератури

Українська мова

3,5

3,5

2,5

2

2

Українська література

2

2

2

2

2

Іноземна мова

3

3

3

3

3

Зарубіжна література

2

2

2

2

2

Суспільство-знавство

Історія України

1

1

1

1,5

1,5

Всесвітня історія

-

1

1

1

1

Основи правознавства

-

-

-

-

1

Мистецтво

Музичне мистецтво

1

1

1

-

-

Образотворче мистецтво

1

1

1

-

-

Мистецтво

-

-

-

1

1

Математика

Математика

4

4

-

-

-

Алгебра

-

-

2

2

2

Геометрія

-

-

2

2

2

Природо-знавство

Природознавство

2

-

-

-

-

Біологія

-

2

2

2

2

Географія

-

2

2

2

1,5

Фізика

-

-

2

2

3

Хімія

-

-

1,5

2

2

Технології

Трудове навчання

2

2

1

1

1

Інформатика

1

1

1

2

2

Здоров'я і фізична культура

Основи здоров'я

1

1

1

1

1

Фізична культура

3

3

3

3

3

Разом

23,5+3

26,5+3

28+3

28,5+3

30+3

Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації

Хімія

0.5

Гранично допустиме навчальне навантаження

28

29.5

32

33

33

Всього

26.5

29.5

31,5

31,5

33



Матеріально-технічне забезпечення

В освітньому закладі працюють такі навчальні кабінети:

кабінет хімії

кабінет біології 

кабінет української мови та літератури

кабінет географії

кабінет англійської мови 

кабінет математики

кабінет інформатики (11 компютерів)

4 кабінети початкової школи НУШ

Є власний спортзал - 300М2

Є власна шкільна їдальня на 60 посадкових місць.

Діє кімната дозвілля та творчості "Дивосвіт".

Є бібліотека з книгосховищем.



ФІнансова звітність

Надходження матеріальних цінностей в 2021/22 н.р.

Дата надходження

Назва матеріальних цінностей

Кількість

Ціна

Вересень

Глибинний насос «Водолій»

1 шт.

6.000 гр.

Жовтень

Набір для електричних котлів «Дніпро» для опалювання шкільних приміщень

Набір

13.000гр.

Листопад

Шкільні парти

7 шт.

7 х 600 = 4.200 гр

Листопад

Стільці

7 шт.

7 х 400 = 2.800 гр 


Школа - наш дім!
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати